Eleanoreriksson

Här läser ni om mitt liv och mina tankar. Mitt stora inträsse är att rida. Hoppas du fortsätter läsa min blogg så får du en kaka :)

Blogg pausen över

Publicerad 2013-06-27 15:02:01 i Allmänt,

Nu ni mina kärna och nära! Nu är entligen blogg pausen över!! Och de har hänt en massa roliga saker under tiden. Te.x så rider jag en häst nu ca varje dag, så mycket om de kommer ni att få höra om varje dag om mina hopp och dressyr träningar (;

Men nu över till idag. Ska snart dra in till Waxholm och va där med några kompisar. Blir jätte mysigt ;)
Sen senare mot kvällen ska jag rida Carra. (Ponnyn jag rider nu) Ska köra lite blandning ;) faktiskt både dressyr och hoppning! Hoppade 95 till en meter igår! Duktig polle! ;) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela