Eleanoreriksson

Här läser ni om mitt liv och mina tankar. Mitt stora inträsse är att rida. Hoppas du fortsätter läsa min blogg så får du en kaka :)

Läsar fråga

Publicerad 2013-03-30 11:41:19 i

Hej, jag fick en fråga av en tjej, "hur tar du hat kommentarer och hur reagerar du?"

Jag brukar inte få så många såna :) men när jag väl får en så brukar jag mest antingen radera den, eller så lixom vänder jag på de och försöker hitta något positivt i den. Om det kanske är att någon säger, att minna armbågar är spik raka när jag rider eller något sånt, då försöker jag bara bättra mig på de...
Annars om det är en riktig taskig kommentar då brukar jag faktisk i bry mig, för jag vet ju att inget av de är sant, det är bara någon som är arg eller av ensjuk!

Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela