Eleanoreriksson

Här läser ni om mitt liv och mina tankar. Mitt stora inträsse är att rida. Hoppas du fortsätter läsa min blogg så får du en kaka :)

Mobbing...

Publicerad 2013-03-29 21:22:53 i

Att mobba folk är inte okej! Jag har lärt mig en hel del genom den jobbigaste perioden i mitt liv, när det var som värst hemma.
Det är hur många ungdomar som sitter hemma och skriver t.e.x Fan vad ful du är, Hur kan du se ut som du gör, eller gå och dö! Det är säkert många som känner igen sig... Och det ska man bara inte göra! Det är så fegt att sitta hemma bakom sina datorer och skriva skit till folk via internet! Ska man säga något till en person ska man säga det Face To Face, och inte via internet! Tänk alla som mobbar och trakar ner på folk, hur många som gör de skulle våga gå hem till personen och säga det rakt av? Jag tor det skulle va kanske 11/80 % Det är inte heller okej, men bättre.
Tänk efter nu noga alla som sitter hemma och skriver så här, ni vet inte hur känsliga vissa personer kan vara, men inte visar det på utsidan! Ni kanske vet Linn Nyman, hon kanske var en stark tjej från början.. men blev svagare och svagare för varje dag som gick och blev krängt av taskiga kommentarer av dumma idiotiska personer som säkert kanske oxå hade svårt hemma och ville ta ut de på just Linn... Men varför ta ut de över en annan person en att istället kanske skriva ner allt eller gå och prata ned någon?
Ni som mobbar folk, tänk efter noga innan ni skriver något, och tänk att den personen som blir utsatt kan bli riktigt riktigt sårad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela