Eleanoreriksson

Här läser ni om mitt liv och mina tankar. Mitt stora inträsse är att rida. Hoppas du fortsätter läsa min blogg så får du en kaka :)

Choklad är min bästa vän!

Publicerad 2013-05-13 15:08:22 i

Fattar inte hur jag kan älska choklad så mycket? De är sjukt! En fredag kväll utan choklad är inte en fredag kväll, godis utan choklad är inte godis! Haha, men nu ska jag prata lite vettigt! Har nu beslutat mig för att endån åka till stallet, även om måndagen är min så kallade "lediga dag" haha, men de är typ den enda dagen jag inte åker till stallet, men nu har jag börjat göra de... Så får väll byta dag.. Haha. Blir mer uppdatering i stallet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-15 17:38:13

DAMP älskar också choklad....!!!:):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela