Eleanoreriksson

Här läser ni om mitt liv och mina tankar. Mitt stora inträsse är att rida. Hoppas du fortsätter läsa min blogg så får du en kaka :)

Nu kikar vi igång starten igen!

Publicerad 2013-05-13 14:12:43 i

Som ni kanske har märkt så har jag haft en blogg paus ett tag.. Men nu ska jag komma ihåg igen ;) Kan ju börja och berätta lite om dagen. Varit i skolan hela dagen, fast vi slutade ca en timme tidigare för vi skippade idrott, våran lärare va sjuk. Har varit en ganska så tung dag efter saker och ting som har hänt under tiden.... Men allt ordnar sig nog snart får man väl hoppas :)
På onsdag kommer de hända något rolig förstår ni! Men de får ni ta del av då så ni har något att längta efter! ;) Men nu ska jag ta och äta lite och sen för vi se vad man ska hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela